As you wished, good sir.

Åsa din jävla hitler. Här kommer din bild!!!! >.<



Ja, så ser man ut alltså. MUHAHAHA. Fan vad snygg jag blev ^^
Ohh, för er som inte har möjlighet att besöka vår lägenhet, kan jag visa några suddiga bilder som inte ger samma rättvisa som in real life, men det är alltid något! :O



Öhh, sängen ska stå åt motsatt håll. Men nu äre så att vi inte har några persienner, så soljäkuln lyser sina fiiiina solar rakt i ögonen på oss på morgnarna. Så innan vi investerat i en rullgardin eller persinner, får sängen stå sådär. Halvt obäddad också, inte matchande sängkläder heller.... >.>
Men jaa. Det är mycket som ska ändras och målas om. I vardagsrummer så är det inte längre fint möblerat, och inte heller gråa väggar, utan nu stå alla möbler MITT i rummet och vi har vita väggar. Sart blir de lite ljusbeiga. Awesomeness. Mitt ordförråd är förundransvärd.
Vi har ju faktiskt ett rum till, men där är det ingen som är. Kallt är det också eftersom dörren är stängd dit. Det gästrummet kommer så småningom i framtiden bli en biosalong. ungefär. Projektor, sammetsgardiner runt alla väggar, soffor och en snackshörna.AMAGAAAD. Det kommer bli grejt.

Belv riktigt sugen på clementiner nu. Så ska nog ta en, eller två, eller kanske tre. Eller så kanske jag lyxar till det med en kiwi och två clementiner. ELLER. en kiwi, en clementin och en banan? Vad mycket frukt det blev helt plötsligt... nöjer mig nog med två clementiner trots allt.

Nu ska vi titta på  tre avsnitt av Naruto. Narutofilmen, två avsnitt av simpsons och två avsnitt av mythbusters. Tänk så mycket man kan missa under ett par veckor ^^


SMACK

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Min heta korre i ett sjukt hett hem! :O

Postat av: Erik

Hel gött du, men jag får ta och titta in nästa vecka. För då jobbar jag endast på lördagen.;)

2008-11-06 @ 00:26:45
Postat av: ååååsa

naaaw. sweeet du är. ^^ vinkar ivrigt jag kommer till er på tisdag. *eve

2008-11-06 @ 10:12:20
URL: http://www.asakindahl.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Grymt fin o mysig lägenhet, hur stor är den? :)

2008-11-18 @ 15:36:38
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback