en kort visit

Hej!
Är hemma i Skärblacka och har tömt mitt rum på massa skit nu, rensat och grejer, så nu kan man väl säga att jag flyttat hemifrån på riktigt. :)
Ska strax åka hem till Norrköping igen, men pappa pratar i telefonen..
Jaa... vad mer? Ska måla om i lägenheten lite granna, antagligen. Ehm, internet kommer nog inte på ett tag. Nåt fel på signalen, eller att den inte nådde fram, vet inte riktigt vad Mattias pratade om.. MEN! Jag mår bra för den som undrade ;)
Mätt, belåten och vill åka hem så fort som möjligt. Saknar lägenheten.

Såg på Max Payne i fredags med Mattias, Krill och Ayaka. Krill somnade. Tyckte filmen var riktigt nice faktiskt, helt i min smak. Får ser vad nästa blir bara.
På onsdag blir det after work med jobbet och Mattias gäng, blir roligt roligt :) Ehm, what else? Ska på dop den 21 november i göteborg. James Andersson ska döpas. Stackarn. Kommer gråta massor, inte roligt att få massa vatten på huvudet. :(

Men men, ska dra mig.

See ya when I see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback