Jannika och Mattias á la Roomservice.

Nu har vi börjat måla om, eller ja, Mattias och Patrik har börjat måla, ska målas två gånger till. + Den riktiga färgen då. Nu är det bara grundmålning som sker.
Hungrig som fan. Men Mattias och Patrik spelar Fable 2.. så atte får se när det blir käk ikväll...
Imorgon är jag ledig. Får se vad man hittar på. Kanske drar en sväng till Jysk och city gross och kanske en sväng in till stan.
Sen vid halv åtta blir det after work med spiralen och Linden. Hoppas det blir jävligt roligt. Ska gå med Mattias och Åsa. :)

Var hemma i Skärblacka i söndags att rensade hela mitt rum. Har jag verkligen haft så mycket skit? Hur mycket grejer som helst. Hade med mig ungefär 4 papperskassar och kastade minst lika mycket. Jaja..
Men ska väl se till att man får något i magen kanske.

Bye ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback