Mio möbler




Mattias och jag har köpt soffa på Mio möbler. Skönt med en rejäl nice soffa. Kommer bli nice nice till rummet. Fan vad skönt. Som vi har lidit i vår soffa nu. sönder och bajs. YEAH! För övrigt kommer nackstödet med i priset ;)
jobbat idag. jobbar imorgon och på söndag. På söndag ska vi hem till Anki och Eve. Baka lussekatter och pepparkakor. Myspys. :)
Jag har köpt julklappar förresten. Till mamma, pappa och Jonna. Mattias har redan avslöjat vad jag ska få av Jonna. Loooooser. Av Jonna vet jag att jag ska få skor också, så inga överraskningar hittills. Hoppas bara inte Mattias avslöjar vad han köpt till mig. Han är lite dålig på att hålla sånt, han vill gärna berätta vad han köpt. ;) Han är lite nyfiken på vad jag kommer köpa också ^^

GOD NYHET: Mattias och jag ska fira julafton ihop <3


Puss

Kommentarer
Postat av: Erik

Gött, då får man väl ta och hälsa på, så man får prov sitta soffan:)

2008-11-28 @ 22:54:24
Postat av: Ewelina

Den soffan är btw "bäst just nu" xD <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback