swing life away



Goddag!
Idag har jag lekt med Erik. Det var mycket angenämt. Han gick hit och kollade in lägenheten. Satt och pratade lite. Bjöd på kladdkakan som jag bakade igår. Mjaa. Efter det så drog vi till stan. Klockan var runt halv tre när vi for iväg. Erik passade på att handla frukost till imorgon bitti och jag gick sedan min väg till jobbet. Började 16.00. Otroligt segt. Fanns inget att göra. Men är man schemalagd så är man.
Kom hem runt åtta och började dammsuga och moppa golvet. Nu luktar det jättefräscht! :D Ska nog passa på att byta sängkläder sen. Allt ska vara fräscht ikväll!

Imorgon ska jag faktiskt iväg till gymet! YAY! Ska bli riktigt skönt. Var där idag en sväng och ändrade mitt pris. Har betalat 335 kr förut, men eftersom jag jobbar i gallerian så betalar jag nu 295. Är ändå en sänkning med 40 kr. 40*12=480 kr. Tjänar in nästan 500 spänn för varje år på det här! ^^ Wiie.
Vid tolv imorgon ska jag träffa Åsa och Karin också. Evigheter sedan jag träffade Karin. Ska bli så otroligt kul att träffa henne. Dig också Åsa ;)

Ne, men nu ska jag ta och kura upp mig i soffan och läsa lite tror jag. Läser för sällan.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback