Gammal kärlek rostar aldrig.

Idag när jag jobbade kom jag att tänka på endel grejer. Vissa saker som jag kommer skriva kanske kommer låta dömande eller att jag kränker ner på någon? Men jag skildrar bara en viss sanning från min sida. IALLAFALL.
Det första jag tänkte på idag var Old people love. Såg en gammal tant och en ungefär lika gammal gubbe som gick förbi oss och sedan förbi istanbul. Ett vanligt gulligt gammalt par. De höll inte i varandras händer, inte heller höll de armkrok, Men när jag följde min blick tillsammans med dem bort så jag att gumman sträckte ivrigt efter gubbens hans som sedan besvarade hennes efetrlängtan. Åhh. Det såg så fint ut. Så vill jag ha det när jag blir gammal. Jag vill sitta i soffan bredvid Mattias, kommentera och skratta åt det program som kommer motsvara "På spåret" på min tid då. På bordet ska det stå en liten korg med skorpor och bredvid det en marmeladburk.. :)

Nu till något helt annat. Är det bara jag eller (här kommer förnedringen?) har nästan Alla "invandrarkillar" en stor sedelbunt i fickan? Varje gång nån kommer och äter och ska betala gräver de ner handen i fickan och drar upp en sedelbunt som är en meter tjock. Jag brukar fundera på om, de så fort de får lön drar ut allt de fick och lägger alla sedlar i sina fickor på byxorna?

Förresten. Idag har jag köpt skor, samt ett par svarta mysiga tumvantar. Pappa betalade <3


Ne, men jag orkar inte skriva om resten av de punkter jag har på papper, som var tänkt att jag skulle skriva om också.
Juletider
Mat
Att hitta rätt väg i livet

Jag vill bara sätta mig framför tvn, knapra på lite fika som mamma och pappa köpte åt mig på citygross och bara vara.
På fredag drar vi till Göteborg! Toodles! ^^

Kommentarer
Postat av: ååååsa

dem där skorna är så jäkla illfula så att de inte finns. inget illa till dig pullan men wtf!



du är inte så haj på att blogga ofta heller ju. -mutter. :P bahahaha!

Postat av: dennii

oooh!

synd att vi inte hinner ses här...

mjoo, men måste få pengar först... MONEY!!!! :D

blogga ofta!

chao!

2008-11-18 @ 23:06:49
URL: http://bigdusty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback