Äntligen en ledig dag.

Jag har blivit beordrad av Erik att skriva inlägg. Så jag gör väl det. Har inget direkt att skriva om bara.
Jobbat sen i torsdags. Äntligen ledig imorgon. Ska nog vara med Anna då.
Onsdag flyttar vi finally! Ska bli så sjuuukt skönt! :D

Har funderat lite på att göra en läppiercing. Har velat det sen 5 år tillbaka iallafall. Men det har aldrig blivit av. Får se om det blir det nu. Beror lite på jobbet och sådär. Även funderat lite på att göra en tatuering. Mattias ska förresten göra en tatuering den 13 november. "Todo Para El Amor" Han kommer bli haaawt :D Ännu mer än vad han är vill säga ;) Smör, smör smör ^^

Idag ringde jag till Ewe. Fan vad roligt att prata med henne igen! Hoppas vi kan ses så småningom. Speciellt nu när bååda har lägenhet. Men det blir ju jobbigt också när jag jobbar och hon pluggar mycket. Ewe är en av mina bättre vänner. som jag kan prata och berätta ALLT för :)

Den 30 november ska jag, Mattias, Eve och Beli till Tetta, Janne och JAMES! Wiie. Ska hälsa på bebisen ^^

Men. böh. nu blev det tråkigt. Hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud så kul att flytta! Måste få komma och inspektera sen! ;)



Och jag säger gogogo till piercing och tatuering! :D:D



Puss gumman!

Postat av: Ewelina

Oh min lilla korre!!! <3 <3 You make me wanna be a better girl! ^.^ En bad sådan. <.< >.>

Ditt samtal piggade upp mig enormt! Tack så mycket och JA du ska ha piercing! o.o Så när du har haft det så får du säga åt mig att skaffa en också!!



MWAH!!!

2008-10-13 @ 20:42:53
URL: http://bonkvsgnu.wordpress.com
Postat av: Erik

Yes najs med lite ny skrivet, tack så mycket Jannika du lyser upp min vardag;) Jag vill också gadda mig men jag har inte råd. Så det får bli senare i höst. Ska föresten prov jobba på Olai Puben som köksassistent på måndag nästa vecka:).

2008-10-14 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback