Nu flyttar vi vår kos.

Okej! Nu är det dags att uppdatera min blogg. Främst för min skull och Ayakas skull som kommer läsa min blogg? :)
Ayaka är Krills flickvän och kommer vara här i 3 månader. Så om det är nån som vill lära sig japanska gratis och bor händelsevis i närheten kan ju höra av sig till mig så sänder jag budet vidare.

Sen har det hänt endel grejer också senaste tiden. Jobbar på som sagt som vanligt på jobbet. Trivs bra ändå. Fick min lön den 25e. Niiice. Jag och Mattias var på stan dagen efter och det blev visst att jag köpte ett par skor på Vagabond till honom.


Därefter gick vi till Åhlens hemindredning och glodde runt lite. Köpte en ny osthyvel. en sån där behållare som man fyller med is så man får iskuber och Mattias köpte en liten panda åt mig. <3 Den har inte fått något namn än.


Annars så jaa. Jag, Mattias, Krill och ayaka var ut på Cromwell ett par timmar på kulturnatten. skulle hälsa på eve eftersom det var hennes första dag. :) Jag vann 50 kr på spelautomaten. Men spelade upp allt sen. ^^

Hade jätteont i ryggen för längre sen, vet inte om jag skrev det. Men vet inte om det var en nerv som hade kommit i kläm. men mja. det gick över iallafall som tur var... :)

Imorgon ska jag, Mattias och Erik gå och käka middag på Garvarn. Ska bli sjukt trevligt. Länge sen jag träffade Erik och sen vara på Garvarn igen också. Gamla skolan vill säga :) Så 11,20 är jag inte anträffbar. ;)
Sitter just nu och förtär lite frukost. Mattias gick nyss iväg till jobbet. Jag jobbar vid 16 ikväll. Bara 3,5 timma, men ändå. :)

OH! Fan. Vi ska ju flytta också ja. Yes. Mattias och jag drar våra vingar, två porter bort.  Port 37 istället för 35 ;) En 3a på ca 80 kvadrat kommer sitta fint efter en 27 kvadrats-lya. Tror det är beräknat att flytta till den 15e oktober. Så snart drar vi! :D

Mamma och pappa har fyllt år förresten. i måndags och tisdags fyllde de 60 år. :) GRATTIS! Så på lördag blir det att åka hem till Skärblacka och fira lite. Kommer bli trevligt! :)
Ne ska ta o försöka fördriva min tid med något annat nu.

Toodles!


Den bjuder jag på! ;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Säg till om ni behöver flytt-hjälp, så ordnar jag det :). Längtar till imorn...

Postat av: Ewelina

Aweee! Vad nice att flytta! :O Får man hänga på och bo i någon liten vrå? <3

2008-10-02 @ 16:04:07
URL: http://bonkvsgnu.wordpress.com
Postat av: Therese

Spännnande och flytta! Och så skönt att inte flytta särskillt långt! Lycka till med allt ^^ såg dig för övrigt på Crompan på kulturnatten ^^

2008-10-03 @ 09:01:42
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback