Are you are man or a mouse?!!

Jag spyr galla över blondinbella. Visste inte ens om vem bruden var förrän hon var med i Extra! Extra!. Sämst. Hon är inte ens 18 år. Men tydligen känd bloggerska. Jaja. Fjant var hon.

Har gymat idag. Skönt, men gjorde inte alltför mycket då jag fortfarande har ganska ont i ryggslutet. Hoppas det ger med sig. Skönt med ledig helg också. Börja jobba sen igen på tisdag. Ikväll blir det nog att kanske kolla på antingen Iron man eller You don't mess with Zohan. Eller kaske rentav se om Wall-E? :D
För någon vecka sen tittade vi på Sex and the city också. Charlotte var bäst i filmen. Haha. Loovely.

Har bakat kladdkaka nu. typ världshistoriens tunnaste kladdkaka. Men får se hur god den är. Det är ju iofs det viktigaste.

Idag gick mitt busskort ut. Inga pengar har jag heller. Blir sms-biljett till jobbet på tisdag och torsdag. Bu.. Ska se om jag kan slita Mattias ifrån sitt spel. Fick ett nytt x-box spel i födelsedagspresent av syrran och patrik. Too Human.  Ajja

Goodbye! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback