Trött, glad och shoppingsugen.

Goddag. Jag är ganska trött i kroppen. Har jobbat nu fem dagar i rad och från att inte jobbat något alls från att slängas in på ett sådant schema tär lite på kroppen. Speciellt nu i början. Sen kommer jag givetvis vänja mig.. :)
Imorgon fyller Mattias 22 år också. Hans släkt kommer. Ja de som kan och så ska vi gratta och sådär. I vår trånga lägenhet. Det blir fint det. Äsch, det blir bra. Sen när vi flyttar till en 2a blir det jättebra.
Imorgon blir det att baka massa, massa, MASSA! :D Tror jag. iallafall laktosfria grejer. Halva hans släkt är ju laktosintoleranta.. :)

Gick och kollade på lite kläder på VILA för presentkortet jag fick av mamma och pappa. Hittade lite fina grejer, men ska fundera vidare. Vad tycker ni? Skjortan eller den andra mysis-saken?



Skjortan kostade 149 eller något sådant och den andra 299. Presenkortet är på 300. Hmm. Skjortan och en sjal eller bara den andra kanske? HJILP!


Det har blivit kallare tider också. Buu.. Börja använda jacka och grejer. Har dragit fram min röda höstjacka nu. Känner mig så påpälsad. Ska tända lite ljus så det blir varmare här inne. :) strax tillbaka...   ....Soja, nu är det ljust här.


Me love you big long time. ^^

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag tycker den mysiga. :inlovewithyouuuu: <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback