You talkin' to me?

goddag mina kära läsare. Under denna korta period då jag inte har skrivit, har det inte hänt överdirvet jääättemycket. Tagit det lite lugnt. Jobbat. Umgåtts med Erik, hjälpt Jonna och patrik med lägenheten. Snart målat klart allting, vilket är skönt. Lite golv och grejer som ska läggas, kakel och hallen.
Bakade i torsdags. Bakade bröd! :O Frallor. Sen tog jag mig tid att baka en hel plåt med kärleksmums. ^^ Gott.

Idag blir det dags att jobba. Cromwell. Ingen kunde jobba så jag fick hoppa in.. wiiie. Börjar iallafall klockan sex.. så jobbar bara 7 timmar iofs. Nästa vecka jobbar jag tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Cash. I like it. Men ska försöka prata med min chef igen, om lite anställningsbevis och grejer. Ajja.
Nu ska jag spela lite viva piñata och ta mig en kärleksmums.
Btw. det öser ner regn idag. Hoppas det regnar hela dagen = lite folk på Cromwell. MUHAHAHA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback