K-Rauta, here I come!

Har en tuff vecka framför mig jobbmässigt. Ska vara skönt att vara ledig i 3 dagar.
Nästa torsdag är det min sista dag På Chili Wok. Sen byter jag jobb. Kommer fr.o.m. måndag vara anställd på K-Rauta.
Ska bli otroligt skönt att få byta miljö. Hoppas det kommer gå bra.

Måndag: K-Rauta.
Tisdag: Chili Wok.
Onsdag: K-Rauta.
Torsdag: K-Rauta 07-14. Chili Wok 16-19.
Fredag: K-Rauta
Lördag: K-Rauta.
Söndag: K-Rauta.

Skönt iallafall men ökad lön och så vidare. Kommer få ut ungefär 4000:- mer än vad jag får nu. Det är nice.

Imorgon blir det att jobba heldag. Sen är det tre underbara dagar med ledighet och jag ska sova ut som fan! Imorgon kväll vet jag dock inte vad som händer riktigt. Kanske ta en kall dryck på någon uteservering och avsluta kvällen med bio? Vad händer för er på Valborg? Jag har inte tänkt gå ut och dricka iallafall, som de flesta andra ska. Iallafall.
Livet är gött just nu.


Lite grejer som står på schema nu, saker som för visso ligger i framtiden, men som jag ser fram emot.
23 maj. Anna och Kim kommer hit. Grilla och umgås? :)
Eves student. Kommer bli sååå nice.
Liseberg i sommar nån gång?
Projektorn till biorummet.
Resa utomlands nästa sommar.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Erik

Fan vad najs att du fått jobb på K-Rauta :)

2009-04-29 @ 17:03:59
Postat av: åsa

vem ska jag jobba med i helgen då? :O

2009-05-04 @ 23:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback