nein!

Ho ho. Anna mordhotar mig om jag inte skriver blogg så jag skriver några ynka rader, för hennes skull. ^^

Nästa sommar blir det att Mattias och jag drar utomlands själva, om det blir så att vi gör det. Får väl se vart det leder till. Hur som helst var det jobb igår. Jobbade från halv elva till halv åtta. money, money moooney. Efter det drog jag och Katta hem till henne, hon visade hennes och Freddys lägenhet och så. Mycket mysig! :) Mjaa. efter det drog jag och Mattias ner till Jonna och Patrik där vi käkade Tacos. Snackade om allt möjligt bl.a om framtiden och midsommar.

Har umgåtts endel med Åsa den senaste tiden. Det har varit trevligt. Vi har fikat, käkat, umgåtts. Spelat UNO. :D Länge sen man gjorde det.

Idag ska jag och Mattias träffa Karin och hennes pojkvän Micke. Käka på Halvars och hitta på något efter det.
Urk. Mitt hår är fett. Ska iväg o duscha. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

mordhota var kanske lite av en överdrift, men du skrev iaf ;)

du var bara tvungen att avsluta inlägget med att ditt hår är fett. fan vad intressant. :)

Postat av: Erik

trevligt med lite updates:)

2009-04-18 @ 00:23:53
Postat av: åsa

fett hår <3 xD

2009-04-18 @ 20:48:41
URL: http://asakindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback