020409

Suck. Jeansen som Mattias beställde var fel. Fick fel par jeans. suck. Så tråkigt när sådant händer, att inget kan bli rätt från början. Som tur var passade min bikini finfint. ^^

Mjaa. Jobbat den här veckan as usual. Imorgon ska jag egentligen vara lediig. Ska dock jobba 3.5 timma istället för Katta imorgon. Hoppas det blir en lugn kväll. Ska till tandläkaren imorgon. Usch. Har ingen tandläkarskräck men tråkigt. Åka så långt ut till Skärblacka. Ska komma ihåg att byta till Norrköping när jag ändå är där. Återstår om jag hinner med 11,19 bussen tillbaka till stan eller om jag får ta nästa buss som går 12,47. Suck. Tätt med bussar går det ju inte.

Idag efter jag och Katta slutat jobba så gick vi hem. Båda bor ju i Haga så det blev en intensiv promenad på en halvtimma. Jobbigt.... Men Skönt! När vi gick så luktade det verkligen sommar. Underbart. När vi gick förbi The Bishop's Arms så for tankarna tillbaka till sommaren förra året. Det luktade visserligen utspilld öl och massa grabbar stod vid uteservering och stojade och hade sig med varandra, men det var sommar! Luften var så varm eftersom det var näst intill vindstilla. Åhhh! Längtar efter att kunna ta en kall cider efter jobbet i sommar. Grilla en köttbit, dricka några bärs/cider. Ahh. Hoppas det här vädret håller i sig!

Har precis begett mig från soffan till datorn. Har kollat färdigt på Toy Story 2 tillsammans med älskling. Mjaa. Underhållande, men tillhör inte mina Pixar-favoriter. Älskling ligger kvar och kollar på Seinfeld.. Buu. Tråkigt. SATC går samtidigt och det är ju så pass mycket trevligare att titta på, eller hur? ;)

Åh. Jag har klippt lugg igen. Gillar det inte riktigt, saknar mitt långa hår redan.. Buu. Om 5 månader har jag mitt långa hår igen. ;) Nee, men det är en förändring och det är ju alltd nice. Klippte mig igår. Var också med Åsa och Erik. Vi käkade på Garvarn. vitlöksspäckat lamm med frans grönsaksröra med sky till. Gott. Till efterrätt var det någon jordgubbstartalette. efter det gick jag och klippte mig. Fick både rabatt på Garvarn och hos frisören. Yeah! ;) jag oh Åsa drog hem till henne och sjöng Singstar. Jag sög. Åsa fuskade, hon har ju övat massa. Men jag spöade henne på Fergie - Big girls don't cry.


Anywho. En liten uppdatering från mig. See ya next time!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag saknar dig pillan.. (U) vill sitta på en uteservering och dricka en kanna cider med dig.. lördag den 23 maj MÅSTE du för övrigt vara ledig för då ska du möta mig och min karl och lite annat folk hade jag tänkt. deal?

Postat av: ÅSa

Du är ju skitsnygg i lugg!

2009-04-03 @ 09:47:12
URL: http://maripoosa.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag kommer nog inte käka på Garvarn på ett bra tag, blev nämligen magsjuk. Har legat hemma med hög feber och kräkningar i 2 dagar nu :(. Men nu är jag på bättringsvägen, ska försöka jobba ikväll..

2009-04-03 @ 13:30:05
Postat av: åsa

Oj. stackars erik. dålig mage är inte bra. :O

du passar så satans bra i lugg pullan. jättefiiint, fast luggen blev lite väl kort kanske. :P

2009-04-03 @ 17:30:23
URL: http://asakindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback