Vad ska en ensamvarg göra?

Snark. Är ensam hemma. Mattias är på något slags brain-storm möte med några grabbar. De ska börja sända web-tv. Recensoner av tv-spel, pc-spel osv. Det kommer ta upp en del tid och det är tråkigt. Speciellt på en fredagkväll. Hade velat hitta på något ikväll. De flesta är upptagna. Åsa är i Ringarum, Erik jobbar, Dennis bor i Göteborg, Anna bor o Norge-land och kvar blir random folk som jag inte har någon större kontakt med. Blir att sitta hemma. Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med dock. Ska kanske baka. Vet inte vad. Det vet jag aldrig. Kanske en kladdis, kakis. Mjae. Ska rota lite i min kokböcker och kolla. Sen blir det nog antingen, Ratatoille på dvd, Fight Club på 3an eller. eh... sex and the city igen. Åhh... Glassa ner mig framför SATC med en nybakad bit kaka. That settles it! Of I gå till köket mitt! Btw. börjar vänja mig vid luggen. Ska inte klippa mig hos henne igen. Alltså stället är kanon enligt mig, men henne nee. Vill ha Huliya igen. Hon klippte min lugg förra gången. ANYWHO.

B-A-K-A!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej slyna. ang. 23 maj så är det väl kvällen jag hade tänkt att vi skulle ses på, i och med att vi anländer till norrköping så sent som halv fyra. dra ihop ett gäng och grilla eller något sådant :)

Postat av: Anna

låter helt lovely det :) gleder meg som det så fint heter på norska. 46 dagar kvar för att vara exakt.

2009-04-06 @ 21:38:55
URL: http://anniball.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback