Efter regn kommer solsken.

Igår var Ingela förbi jobbet. Min gamla granne hemma hos mamma och pappa. Jag kunde fortfarande se hennes sorgsna blick när hon artigt hälsade på både mig och Jonna. Tror det kan ha varit jobbigt för henne att se både mig och Jonna samtidigt när vi lekte så pass mycket med Daniel under vår uppväxt. Det känns sjukt att det redan gått 1½ sedan olyckan hände..

Jag är lite hungrig. Men jag får vänta lite. Mattias ringde just och frågade om jag ville luncha med honom klockan tre. Så får ta och cykla in snart. Ska ställa mig i duschen bara. Mitt hår ser ut som en fettklump. Buu.

Snart kommer Anna till Norrköping också. Det blir nice. En fika inplanerad på tisdagen och utgång antagligen på fredagen, eller lördagen. Blir döbra. Saknar dig pillis. <3


-vink-

Kommentarer
Postat av: Anna

det är på onsdagen vi ska fika pillan!!

2009-08-05 @ 17:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback