Brittany Murphy död.

Whaaat? Blev helt i chock när jag läste nyheten nyss. Känns så weird. Ungefär när man fick reda på att Michael Jackson gått bort. Jag kommer alltid förknippa Brittany med filmerna; Clueless, Sin City och 8 mile. Hon hade tydligen dött av hjärtstillestånd. Hennes mamma hittade henne i duschen medvetslös. Räddningspersonal började genast vid anländning göra hjärt- och lungräddning, utan resultat. Hon blev bara 32 år gammal.. Usch.




Till lite roligare grejer..
Var på bio igår. Avatar kan ju vara den bästa film jag sett. Nånsin, utan att överdriva. Jag vill redan se den igen. Helst på bio och helst i 3D. Närmast blir Stockholm. Boo.

Kommentarer
Postat av: Kim

oj då :/

2009-12-20 @ 23:07:19
Postat av: Erik Kocken Klint

Det är så tråkigt när en ung människa går bort :(. Filmen var allså grymt bra, fan vad najs :)

2009-12-21 @ 14:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback