I am the cookie monster!

Puuhh. Jag har inte gjort ett dugg idag, me ändå massor. Haha, lät lite konstigt det där. Det jag menar är att jag inte gått utanför dörren idag. har bakat 4 olika sorters kakor. Lagade världens brakmiddag och nu sitter jag här, mätt och belåten. MEN, skulle städa ordning lite här inne och började med att skura badkaret. När jag hänger där över som en halvt knubbad säl i badkaret råkar jag slå i det där skyddet fram om ni förstår? Iallafall så ramlade den ner, på min stortå. det gjorde ont. Jag har lite ajaj i min tå.
Ska lägga mig om ett par timmar så ska passa på att provsmaka mina kakor och titta på nya avsnitt av Scruba, How I met your mother och Big bang theory <3
Passa på att lacka om mina naglar. Kan inte ha samma färg många dagar.. (Psycho...) ^^



Kommentarer
Postat av: Kim

Och vad får dina kära arbetskamrater vavavavva?!?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback