Julbak i stugan.

Oh, härliga ledighet! Ikväll tar den dock slut. Lägga sig tidigt och sen upp och jobba 6,45. Woho. Hoppas kunna storhandla imorgon. Det är tomt överallt. Boho.

NEJ Ida, jag tänker Inte ta bort den vackra bilden på dig. Så gå och lägg dig! ;)

Idag kom posten jag väntat på i evigheter, inga mer detaljer här inte, eftersom det är Mattias julklapp ^^ Han läser bloggen emellanåt.
Annars har dagen varit helt okej, har bakat tre olika sorters kakor hittills, det kan bli någon mer, maybe. Om jag orkar. Lovade Mattias att städa här hemma också. Det är så tråkigt.. Men borde. alla julprydnader ska upp, om jag hinner. Har så mycket pyssel att göra ikväll! Potatisgratäng också, om jag hinner. Haha "hinner". Beror väl på vad jag prioriterar, som att sitta här t.ex. Det tar ju lite tid. Jag vill ju inte göra Kim besviken på dålig uppdatering. ^^

Igår var jag hemma hos Jonna och Patrik. Hälsade på den lille. Vi passade på att spela UNO. Jag var för övrigt grym, då jag vann, såklart. Ha! Sen åt vi middag och efter det gjorde jag lussekatter. Så juligt av mig.
ags att ta ut sirapskakorna ur ugnen.

Toodles!


Kommentarer
Postat av: Anna

ihh en gullekorre :D

2009-12-09 @ 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback