Lord of the Dance

God Jul allihopa! Jag har haft en riktigt underbar jul. Så skönt att det började slaska dagen Efter julafton. Så mysigt när det är kallt och underbart vitt ute på jul.
den 23e kom Eve och Beli ner från Skulltuna. (Västerås) Jättemysigt, har inte träffat Beli på riktigt länge. ja, sen i somras? Tror det. Riktigt, riktigt roligt. Vi hämtade upp Mattias och Eves mamma och sen skulle vi tillbringa julen hemma hos oss. Hade köpt julmat så hela kylskåpet var fullt. Dock åkte jag hem till mamma och pappa till Kalle Anka började. Så mysigt. Inget slår julen hemma. Blir ju alltid lite speciellt.
Efter en underbar dag hemma i Skärblacka, med de bästaste julklapparna, åkte jag hem till lägenheten. När jag kom hem så sitter fyra fyllon vid middagsbordet. Hah ;) De satt och spelade Geni, Beli vann. Jag kom sist.

Idag var det tänkt att vi skulle köpa en tv, en större som vi skulle ha till vardagsrummet och den som vi har nu ska in till sovrummet. Efter en del krångel så blev det ingen tv iallafall. Vi åkte hem. Anki är hemma och Eve och Beli är hemma i Skulltuna nu.
Det blev en projektor istället. HAH! Wunderbart.

Den som har känt mig tillräckligt länge, vet att jag alltid varit intresserad av Riverdance, yes, ni läste rätt. Av något lustigt sätt, har jag alltid fascinerats av det. Så nu ska mamma och jag på "Lord of the dance" den 19 januari. Så jääääkla roligt! Längtar! ^^

Nu går Harry Potter på tv. första filmen. Ska sätta mig bredvid Mattias och ta en laxbit. Gott. :D


God fortsättning!!

Kommentarer
Postat av: Kim

God jul och fortsättning ;)

2009-12-25 @ 19:57:06
Postat av: Ewelina

Jag visste att du varit intresserad av Riverdance! ^.^ Jag har känt dig länge <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback