My couple of days.

De senaste dagarna har varit jävligt underhållande! Haft kanondagar på jobbet, haft en kanontrevlig julfest med jobbet och träffat världens sötaste bebis i hela världen idag. Igår var jag på julbord med jobbet. Vi gick till Bacchus. Har nog inte haft så roligt på bra länge. skrattade så jag tjöt! Ville inte att alla skulle splittras sådär mot kvällen, men bäst var väl det kanske sen. Skulle upp idag och jobba, tur att man inte fick i sig allt för mycket.. Var ändå rätt seg idag.
Efter jobbet kom Patrik och hämtade mig. Följde med hem till familjen guling/Jonsson. :D Ohh. Zoey är så underbar, kan inte sluta titta på henne <3

Nu har jag kommit hem. Mattias sitter och tittar på film med Qvarnström. (: Jag kokar risgrynsgröt. OH YEAH! Hoppas det blir bra, det är mitt första försök. Jobb imorgon, stängning. På tisdag är jag dock ledig. Ska försöka att baka lite julkakor och kanske lussekatter om jag är ambitiös nog. OM jag kan, ska jag gyma. Känner fortfarande av ryggen. Hoppas den blir bättre.
Äsch, nu ska jag röra om i gröten. ^^




Ida är nöjd. Vi gjorde en prinsesskrona av kassakvitton. :D


En minst lika nöjd korean.

Kommentarer
Postat av: Kim

HAHAHA bilderna är klockrena :D

2009-12-07 @ 19:57:36
Postat av: Ewelina

Världens finaste Korre <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback