Only you.

Haft en mysig dag idag. Först jobbet, inget folk. Alla var hos grannen, Elgiganten samt på Ingelsta shopping.
Ikväll skulle Norge-Anna kommit på besök hemma hos oss.. MEN. Den jäveln kom inte. Efter att jag i panik sprungit över till Maxi för att köpa en julklapp. FY FAN, din norgehora. ;) Vi ses den 22e istället. Jobbar för övrigt då Anis bananis. Till klockan sju. Jobbar helgen också. Jag får offra mig! :D

Istället för Annas besök så har jag och Mattias myst en massa. Vi har tittat massa på Simpsons-maraton. det som gick på 6an. Sen kände jag mig helt nykär igen. Låg i hans famn och låg och pussades och kysstes jättelänge, precis som när vi träffades i början. Det var mysigt. v
Läste igenom Mattias blogg. Så mycket fina minnen.

"Situationen: Jag letade efter någonstans att ta bort
min blogg, få hittade jag en sök funktion på blogg sidan.
Där fanns Yanken(så vackert kort ^^)..Läste hennes blogg
lite och kollade på foton..kommenterade...Hade inte förväntat
mig att det skulle bli som det blev, men på grund av det är
jag den lyckligaste mannen på Jorden :).

Jannika - Älskar dig :)"

"Börjar bli vääldigt förälskad i Jannika, den underbaraste
tjejen jag någonsin träffat...  hoppas jag få träffa henne på söndag..
åt minstånde :). Då blire utomhusbio!.."



Aww. Älskar dig så mycket Mattias!



Jisses vilket kärleksfyllt inlägg det blev. :D
Btw! Tack så mycket Johanna och Johan för att ni skjutsade hem mig!

Kim Du är sämst för att du inte uppdaterar! :D Sluta upp och pussa på din karl och skriv ett inlägg!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så lite så!

Postat av: Kim

aaaaw vad sött (K)!! Vad fina ni är.. jag vill se bröllop :D Kom med ett bröllop snart.. piuuuss

2009-12-28 @ 02:20:20
Postat av: elin

Gumman jag drömde om dig inatt. Vi var i göteborg på nån jättestor marknad, sen köpte vi världens största chokladask, haha!

Saknar dig. :)

2009-12-29 @ 13:26:50
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback