Zoey Eun Byul Karlsson

Åh!! Jag har blivit moster! MOSTER! Galet. Det var inte länge sen jag fick reda på att Jonna var gravid tycker jag. Igår fick jag iallafall höra att det var på gång och inatt kom hon. Zoey. 1 timma 38 minuter över tid. Ganska exakt på dagen ändå. eller hur? 53 cm lång och 4,3 kg. v Iallafall så är de kvar på förlossningskliniken just nu, men antagligen får de åka hem idag. Ska dit senare, hälsa på, om de orkar. Inte mycket sömn fick de inatt. Stackarna, men nu har de en liten bebis att ta hand om! Hoppas jag kan ta något kort på den lilla. Åhh. Patrik sa att hon hade fått Jonnas näsa och hennes mun. SÅ SÖTT! Tills vidare, innan det kommer bilder på den "riktiga" Zoey, får ni nöja er med en bild på en annan guling-bebis. ^^



Jag ska bli Gudmor. Blev tillfrågad för ett par veckor sedan. Det är ett riktigt tungt ansvar. Men ärofyllt. Henka ska bli Gudfar! :)

Ska strax in till stan. Kolla lite på julklappar. Första prio är dock väska till julfesten på lördag. Julgranskulor ska jag också kika på. Köpte en 180 cm gran på jobbet i förrgår. Vi har redan satt upp den. HA! Tidigt jag vet. Den ser lite kal ut nu dock. En ljusslinga som slingrar sig runt och tre stycken kulor som hänger. Anywho.
Hopp in i duschen och sen iväg till stan!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback