En ganska trött korean.

Puuh. Har varit en riktigt seg dag idag. För kroppen. Annars har dagen gått riktigt smidig. Gillade Elin som provjobbade hos oss idag. Jättetrevlig och väldigt duktig också. Skulle ha gått på yoga idag med Åsa men jag pallade verkligen inte. Har träningsvärk så det heter duga och jag tränade både igår och i måndags.. Usch.. Det här med att skippa sockret var inte liika svårt som jag trott när man har massa vindruvor på lager. + apelsiner of course.

Det kommer nog bli en trevlig alla hjärtans dag tror jag. Hoppas på det. Kommer nog bli en trevlig födelsedag också. Ingen aning om vad jag önskar mig än. Varken av mamma, pappa, Jonna eller Mattias.. Men det ska jag väl försöka lista ut.

Krill och Stefan är här. De spelar på Dreamcast. Buu. tråkigt. Känner verkligen för att baka något. Men ska INTE!. Ohh.. baka sirapskakor och chokladsnittar på fredag. Kanske något annat också? Nåväl.

Har en födelsedagspresent åt dig Erik. Du blir nog glad. Det tror jag allt. När skulle vi ha den där sammanslagningen hemma hos dig då?

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag vet vad jag ska köpa dig <3

Postat av: Erik

Jag vet inte riktigt om det blir någon, som det ser ut nu. Vi måste kolla hur det ser ut på jobb fronten.

Åhh en present vad kan det vara för skojsigt då?;P

2009-02-04 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback