Out in the night.

Buu. Imorse väckte älskling mig och bad mig titta ut genom fönstret. SNÖ. Ännu mer snö. Så långt ögat kunde nå.
Nu får det vara bra. Snön ska vara under slutet av november, under december och precis i början av januari. Inte i mitten av februari. Nu får våren gärna infinna sig.
Min älskling har en överraskning i kylen när han kommer hem. Alla hans favoritgrejer. Because I'm a nice girl.
Snart ska jag börja locka håret. tar upp emot en halvtimma. Ska sedan pallra mig ner till Tempo, köpa chips åt Mattias grabbar. De ska lira ikväll. Stefan drar iväg till Singapore igen på söndag så det blir väl sista lirarkvällen på ett tag. Utan honom iallafall. Hoppas de får trevligt.
Själv ska jag iväg till Cromwell nyinvigning! Ska bli trevligt. Ska dit med brudarna från jobbet. Ska äta och dricka gott. Blir ingen lång kväll men några timmar blir jättemysigt.
Ohh. Nu fick jag jättebråttom. Måste hinna med många saker innan karln kommer hem!
Kvällen klädsel kommer kanske senare! ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback