Men dig har jag sett förut?! :D

Ja ja, jag vet. Jag är dålig med att uppdatera. Men så kan det väl vara. Jag hade en otroligt trevlig födelsedag i söndags. Mamma, pappa, jonna och patrik kom förbi för att fira mig. Jocke var sjuk så han kunde inte komma. Tyvärr. Men han kommer förbi en annan dag tror jag (:
Vi fick presenter, både Jonna och jag förstår, hon fyllde ju 11e. Jag fick iallafall. Ett strykjärn och ett fotbad av syrran och Patrik. Välbehövliga grejer kan jag lova! Speciellt strykjärnet. Nu behövs bara ett strykbräda. Av mamma och pappa fick jag lite presentkort, en orkidée, en mixer/hackare/visp-grej. Coolig sak, gillar matlagningsgrejer. Fick lite annat smått och gott, smycken bl.a!
På morgonen i söndags vaknade jag av att Mattias sjunger jag må hon leva för full hals. Med sig har han skärbrädat med frukost på. Breakfast on bed. Han är så jävla fin. Av honom fick jag Mario Party 8!!!!! YAYNESS!!!! Så mycket som jag gnällt över att jag velat haft det. Roligt spel att spela flera på. Kommer ihåg när vi var hemma hos Markus och spelade, jätteroligt! ^^ Biorummet är almost klart. Lite svart tejp som ska införskaffas, sen äre i princip klart! :)

I fredags hade jag en ledig dag, Mattias jobbade så mamma och pappa frågade om jag ville följa med på en åktur, brukade jämt åka runt på sportlovet under fredagen. Vi for till Cloetta, Motala, Mantorp och Linköping. Köpte massa grejer! Fick choklad och sen köpte vi en träningsväska till mig. Sååå behövligt. Har gått runt med en plastväska från VILA i över ett år. Nu har jag en fin läderväska från Björn Borg! :) Ska visa bild sen nån dag.

Igår hade jag och Mattias en heldag för oss själva. Inte haft det på evigheter. Det var behövligt. Underbar dag igår.

Idag har vi storstädat. Inte pga att det behövdes utan Mattias hittade inte sin förlovningsring. Han hade den när han gick och lade sig igår och hade den när han vaknade, sen var den borta. Vi letade, och letade, och letade!! Hittade den inte någonstans!! Sen efter 4 timmar någonting så hittade vi den som tur var. (: Turligt nog.

På onsdag ska jag iväg på synundersökning för nya linser, hoppas det går bra, att min syn inte försämrats på något sätt. Synundersökningar är jobbiga, läsa bokstäver och kolla på gröna och röda prickar. Efter det ska jag hitta på något med Erik och Åsa. Ta en fika eller något, Blir trevligt, trevligt! :D

Ska dock iväg till syrran nu. Vi ska spela NHL, jag, älskling, Jonna, Patrik och Henke. Yay! :D





Fika hemma hos Jonna på hennes födelsedag. Vi blev mätta...


Frukost på sängen! ^^






Jag vill tacka på förhand för din fina present som är påväg på posten från Ewelina!!! <3 Me love you long time.

Kommentarer
Postat av: Erik

Gött med lite uppdateringar:) Ser fram emot onsdag det var ett bra tag sen nu...

2009-02-23 @ 00:13:50
Postat av: ÅSa

Grattis i efterskott!! Roligt med uppdatering från dig Jannika! Himla bra med ett strykjärn hörredu, det är bara att gå loss med det när du har en bräda sen. Är allt bra på Chili? Jag ska komma och hämta min lönespec i veckan så då ses vi hoppas jag... kram!

Postat av: Ewelina

Vänta bara tills du får den också! O.O Borde ha kommit idag tycker jag! :O

2009-02-23 @ 15:40:38
URL: http://bonkvsgnu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback