Pybli

Yeah. Ännu en jobbhelg avklarad. Lika tråkigt varje torsdag då jag vet att jag jobbar tors, fre, lörd, sön och måndag. Buu. Nu är det avklarat. Ledig imorn! Ska visserligen tvätta vid 10, but even so.
Imorgon ska Åsa gå på Body Pump. Vet inte riktigt om jag ska hänga med än. Gymade idag så jag är ganska trött.
Body Pump, för den som inte vet är iallafall här i Norrköping, ett pass på 60 minuter där man använder en skivstång med olika vikter. På sönsdag ska jag dansa iallafall! Det måste vi verkligen Åsa! Onsdag blir det nog Yoga.. wuuu..

Pratade med Mats idag, han är ett av de högsta hönsen inom Chili Wok/Lime-kedjan. Han tyckte, att om vi tyckte det funkade bra med Åsa, skulle vi självklart anställa henne. De är bara glada om vi kan anställa en ny, utan att de behöver lägga ut på arbetsförmedlingen.. Sen ska vi ha ett par stycken som ska provjobba hos oss, som ska vidare ut till Maxi när det öppnar i slutet av februari. Yay. Låter kanske inte jobbigt att lära upp en ny person, men det är det. Till viss del.

På fredag vet jag inte om jag ska gå på Cromwells nyinvigning. Fick en inbjudan av Katarina (deras kock). Men är inte säker än. Står inte att det är plus one.. Mattias vill heller inte följa med. gå själv är väl inte så roligt heller.. Jaja.. Kanske blir mysig fredagskväll med bio och sex kanske? Yeah, det gillar vi.

Mattias och Patrik är på föreläsning om "Starta eget företag" i Linköping. Han kommer hem VERZTA sent ikväll. 22 eller något i den stilen. Vad ska man hitta på till dess då? Ska iallafall skriva klart här, äta lite vindruvor. Kolla på ett satc-avsnitt på tvn snart, men efter det? 2½ men går i bakgrunden. Roooooligt!
Kanske ska titta på Elvis filmen som spelas av Jonathan Rhys Myers.

Igår kväll satt jag och Mattias och tittade lite på Super Bowl. Hela USAs stolthet typ. Var inget överintressant. Jag somnade efter 10 minuter. Mattias puffade lite på mig och tyckte vi kunde gå och lägga oss istället.

Nu ringde syster. ska gå och handla åt henne. Hon slutar 20 och Tempo stänger 20. Buu. Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Body Pump är grymt roligt, men jag föredrar andra body-saker som Les Mills erbjuder. :D Gå och prova det, är väldigt kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback