Italy! (:

Jag är så exalterad redan nu! Nästa sommar, då ska jag, Mattias, Jonna och Patrik till Italien. FY FAAAAN!! Jag är nervös också. Aldrig varit utomlands eller så. Jag vill flyga dit. För jag vill faktiskt flyga. Vill veta känslan. Låter kanske lustigt? Jonna och jag vill flyga. För Mattias är det nog sproll (spelar ingen roll). Patrik vill åka buss. Tar ett dygn ungefär. Han är sååååå flygrädd. Ändå åkte han flyg till Mallorca i somras. Jaja. Det är över ett år kvar och jag ska spara så mycket jag bara kan!

Ajja. nu ska jag ner till Jonna och Patrik. De vill spela NHL med mig på Xboxet. Jävligt roligt faktiskt.

Toodles! :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Trevlig med lite nya blogg inlägg:)

2009-01-21 @ 13:35:19
Postat av: Helena

Oh va kul - italien! Alltid velat åka dit, speciellt Toscana. Vart i Italien ska ni?



Ha det bra!

Postat av: Anna

så jävla härligt.. :) jag och kim ska nog till grekland i sommar = ihhh :)

2009-01-26 @ 19:24:34
URL: http://anniball.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback