Uppe med tuppen?

Snark. Idag har jag varit vaken sedan halv åtta. Gick upp för att koka pasta till Mattias matlåda. Jag är jävligt trött, men kan inte somna om. Lika bra att gå upp då. Käka frukost? Måste gå ner till Tempo.

Åsa ska provjobba där jag jobbar och kanske eventuellt ersätta den Åsa som redan jobbar där nu. Ska bli spännande och se. På tisdag testar hon på lunchen och onsdag jobbar hon kväll med Katta. Hoppas det kommer gå bra. Hoppas du hittade en t-shirt sen också! :D

Ska nog baka sen. Blir nog ett par stycken olika småkakor tror jag. Dels ska jag baka muskot - och kanelsnitt, sen blir det kanske sirapskakor. Gaffliner också maybe. Ska nog försöka hinna moppa golv och dammsuga idag. Ser förjäkligt ut.

Mattias jobbar idag också. Stackarn. Till 17 bara visserligen men ändå. Han brukar vara ledig på fredagen. Tråkigt att vara själv hemma. Ikväll blir det kanske att se Madagascar 2 :D BTW! Titta på Bolt. Skitrolig fan, men måste självklart ses på engelska. Tappar sin humor annar om den är dubbad. Anywho. Frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback