oh my gravy! :O

Jag är så förbaskad dålig på att uppdatera. Är jag för lat? Måhända. ANYWHO.
För ett bra tag sen fikade jag med Erik. Som vanlig ordning gick vi till öh eh. chokladkompaniet? Äsch ni vet där bredvid toppizza och Willys el. Det var trevligt. Jag drack en riktig varm choklad. Inget såndär pulver, utan riktiga smälta chokladpraliner. Lovely! :D

Sedan. Köpte jag semlor för en vecka sedan. Jäkligt god. Lyxsemla från Lindahls. Älskar att överraska min karl. Han är värd allt. Efter det har vi köpt lite nya gardiner till både sovrummet och vardagsrummet. Nytt påslakan och lakan. Äntligen köpt lampskärmar till våra lampor som vi köpte för länge sedan. Förut skulle vi ha ett ljust och fluffigt sovrum. Har nu bestämt oss att göra om det. Kommer fortfarande ha ljusa vita väggar. Ev fondvägg/tapet? Har inte pratat med karln om det än. iallafall. Pga av de tavlor jag fick av älskling i julklapp så kommer sovrummet bli lite japan/mörkt - och murrigt inspirerat.
LÖV IT.
Soffan blev hur bra som helst. Har inget minne av att jag lagt upp bild på den förut. Inte heller. det nya vardagsrumsbordet, så jag gör det nu.

Ohh. Ska äntligen tvätta senar. Längtar. Inte tvättat på två veckor kanske. Det känns. Ska ner till Tempo och köpa nålar och nåla upp gardinerna innan vi kan sy upp dom. De hänger i golvet just nu. INTE snyggt.

Well oh well. Ska kolla på Rachel Ray och deras guide till bättre sexliv. Inte för att jag behöver en sådan guide. (bwhahahah). det där med sex är ju ganska intressant ändå.


Ciao!






'

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Förjävligt snyggt!

Postat av: Anna

sånt soffbord ska jag köpa till min lägenhet hade jag tänkt. från ikea va? ^^

2009-01-28 @ 19:05:33
URL: http://anniball.devote.se
Postat av: Erik

Alltid lika trevligt med nya uppdateringar:)



Snyggt bild-kollage...

2009-01-29 @ 03:45:21
Postat av: Anna

aa samma färg.. likadana möbler ftw.. ^^

och åh! om jag inte minns fel, visst är den där stengrejen för värmeljus från mig!? ^^

2009-02-01 @ 13:37:27
URL: http://anniball.devote.se
Postat av: ÅSa

Trevlig blogg du har :) Gillar de här tavlorna mycket.

2009-02-15 @ 20:15:58
URL: http://maripoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback