2 år med älskling.

Idag vaxade jag mig, brasiliansk och benen. Kan ju varit bland det värsta jag har gjort någonsin. Fuck vad ont det gjorde. Aldrig någonsin känt sådan smärta. Benen var helt okej. Gjorde inte så ont. Stack till lite. Resultatet blev bra. Ska dit och fixa benen fler gånger. Får se när jag gör brasiliansk nästa gång. >.<

Idag firar jag och älskling 2 år. 2 hela år. Låter inte så mycket kanske, men jag njuter.
Han hade förberett mat till jag kom hem från vaxningen. Grillspett. m-m-m. Älskling är grym. ^^
Nu har vi precis förtärat toblerone, geisha-choklad och druckit Trocadero. Mysig kväll. Älskar honom så mycket.

Imorgon ska jag nog ta en tripp på stan. Kanske ska köpa en klocka, en klänning kanske.
Mattias köpte kläder åt mig i förrgår. från VILA <3 Sen var vi o såg Transformers 2.

Gotta go! Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

yo tjockis. 19-23 augusti är jag i gamla goa norrköping så vi kan ju försöka hinna med en utekväll och en fika då? tror det är de dagarna augustifesten är också. kommer inte ihåg åsas bloggadress så du kan ju hälsa henne att jag vill träffa henne med ;) PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback