såhär in på kvällkvisten.

zup?

Här händer inte mycket kan jag säga. Gamla vanliga racet man kör. Eller. mja, det var väl kanske att ta i. Lite nya events händer. Idag t.ex. satte vi upp vår nya fototapet i sovrummet. Blev sjuuukt jäkla fint. Är så nöjd. Rummet börjar bli komplett. Slänga ut byrån vi har att införskaffa nattduksbord. Sen så! :D

Till tisdag har jag bokat in vaxtid, både till hela ben och även brasiliansk! :O Kommer göra ont som fan. Men värt som fan.
På tisdag firar även jag och karln 2 år. Firar med håriga ben och framåtstjärt på morgonen och vaxning på eftermiddagen och avslutar med middag, antagligen på La mansion. Ska nog boka bord imorgon. Köpte en present till honom i förväg. Ett spel till x-boxet. Afro Samurai. Slice spel. Döda folk typ. Fast, lite mer smakfullt. Äsch. De som sett animen vet vad jag snackar om. Spelet bygger ju på serien. ANYWHO. Badade för första gången i veckan som var. Lite kallt var det allt. Var med syrran och Patrik borta i Åby klockan 21 på kvällen så.

Nu till helgen tror jag att det vankas brännboll på himpan med Karin och hennes karl. Inget direkt bestämt men hoppas på fint väder. Vore skittrevligt verkligen! Brännboll är sjukt roligt.

Inte träffat Åsa på ett par veckor nu. (hjärtesorg) Men vi båda jobbar röven av oss nu. Nästan, men näst intill varje dag. Jag själv har jobbat 9 dagar i rad nu, så är tacksam för ledig helg. Åsa. om du är ledig på onsdag. Ska vi ses?

Har haft lust att måla på canvastavlor ett tag nu. Fick inspiration för länge sen när jag och karln var nere vid ingelsta, nere vid mio möbler där. Den där exklusiva möbelaffären. Hängde tre canvastavlor bredvid varandra, men motivet var som om det var målat på en enda tavla. Förstår ni? ajja.. Ska leta lite inspiration och skissa upp lite grejer tror jag.


Til' then. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback