fuck the väder.

Det var då själva fan att det ska regna när man äntligen är ledig. Fre-Sön har det varit stekande sol. Jobbat alla dagar. Såklart ska det nu regna. Jag blir så ledsen. Dock ska jag ta och luncha med Katta imorgon. Ska bli trevligt. Vi har inte snackat på hur länge som helst. Bara lite snabbt  när hon jobbat. Så det ska bli trevligt.
Ledig imorgon. Jobba onsdag, torsdag sen ledig i tre dagar. Fett nice.

Bakar för övrigt chocolate chip cookies nu.

På lördag blir det en jäkligt trevlig dag. Först en ledig dag med Mattias. Sen blir det personalfest. (Igen). Gratis dricka och mat på bomullsfabriken. Blir Sjukt nice. Men nu måste jag ta ut kakorna ur ugnen! :O


Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

bahahah. jag var ute på en ö och solade igår.. brände mig :( men det har nog lagt sig till torsdag. men iaf.. bahahahha!!

2009-06-02 @ 21:11:09
Postat av: åsa

fan gör inte ni annat på k-rauta än att supa eller? ;P

Postat av: Tette

Låter ju ASSOFT med GRATIS dricka ju. Så lyxiga personalfester har inte vi :-( Men ha det så kul :-D

2009-06-10 @ 21:28:55
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback