My day at the dentist.



Igår blev det film med lite gott tillbehör. Såg Burn after reading. Jävla skum film alltså. Fick inte riktigt grepp om den. Eller när jag trodde att jag fått det, hände något skumt som rörde till allting igen.


Idag var jag hos tandläkaren i Skärblacka. tröttsam resa, men gick faktiskt fortare än vad jag trott att den skulle göra. Ska tillbaka den 3e april dock. Hade ett hål i tanden, men trodde jag faktiskt att jag hade. Sen fick jag vänta i över en timma innan det gick någon buss tillbaka till Norrköping. Yay. Så jag satte mig på Skärblackas konditori och tog en fika och läste en nyinköpt Cosmopolitan.


Kommentarer
Postat av: ÅSa

ajaj, ett hål? kanske fikar såna här godsaker för ofta ;) Fin bild, är det där halsbandet du skrev om?

Postat av: ÅSa

Ja jag vet, sjuksnygg är den! men jag beställde inte den för den var väldigt dyr.. Jag tog skorna istället! :) egentligen har jag inte råd, men jag bor hemma och bor gratis. Har sparat hela lönerna sedan jag slutade jobba hos er. som egentligen borde förbli sparade :P

2009-03-10 @ 16:11:59
URL: http://maripoosa.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback