Ett skepp kommer lastat med...

Ett inlägg!!!!  Länge sen jag skrev sist, men ideérna har torkat.

Jobbet går jättebra. Över förväntan. Kan det mest förutom endel grejer som inte kommer upp så ofta. Arbetskamraterna är kanon verkligen och jag trivs riktigt bra med att sitta i kassan! :) Var på firmafest förra lördagen. Riktigt trelvigt. Vi åt en massa gott och det dracks en hel del. Dock blev det en ganska tidig kväll då jag skulle jobba dagen efter.

Tittade på ESC i lördags och måste säga ändå att rätt låt vann. Heja Norge! Apropå Norge kommer Anna och Kim hit från Norge. Vi ska, enligt planering vara här och grilla lite och umgås. Vet inte om ev. utgång kommer bli efter? Anywho. Ska bli kul som fan. Var på City Gross idag och inhandlade lite färdiggrillade grejer, samt den klassiska potatissalladen!

What else? Justja. Syrran är med barn! :) Så ja kommer bli moster i november någon gång. Det var inte planerat men är hur glad som helst ändå. Kommer bli en liten halvguling som springer runt.
Snart firar jag och gubben 2 år. Känns både som det har gått jättefort, men ändå känns det som vi varit tillsammans i evigheter, ni förstår vad jag menar hoppas jag. Inget speciellt inplanerat. Kanske går ut och äter en bit. Vet inte alls hur jag jobbar då.

Idag har jag umgåtts med Åsa och Per. Mycket angenämnt. Vi bestämde oss för att testa på det nya stället. Café Plaza. Helt okej. Gillade deras inredning mycket och maten var god. Lite tråkigt att det ligger precis vid spårvagnsspåret..

Nu ska jag fortsätta laga mat. Blir färskpotatis och stora grytbitar. Till det lite färsk sallad och ev. bearnaise. UHHHH! ;)


Pussilago.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad bra att su trivs med nya jobbet :). Nu var det ett tag sen vi sågs, lust och ses nått inom en snar framtid?

2009-05-22 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback