i sommarens soliga daaaagar.

Nu är jag med i Facebook igen. Enbart för att snoka runt såklart! ;)

Igår var en mycket trevlig dag. Mötte upp Andreas och Christian vid en liten "park" mittemot palace typ. Solade lite. Gick och käkade glass. Drog en sväng på stan. Christian hittade tröja på Carlings.
Åkte hem. Käkade tacos. Somnade. Vaknade. For iväg till Världens bar där vi satt till klockan tolv. Blev ett helt gäng. Jag, Mattias, Andreas, Maria, Christian, Qvarna och Viktor. Sen drog vi hem.
Idag blir det att grilla. Det blir nice. Ska snart cykla till Ö&B. Köpa engångsgrill.

Imorgon börjar jag nya jobbet. Nervöst as hell.


Pussen.

Kommentarer
Postat av: ÅSa

nya jobbet? berätta allt!

Postat av: Ewelina

Lägg till mig! :O

2009-05-04 @ 15:15:14
Postat av: Erik

Gött att du e med i Facebook igen, hoppas det går bra på nya jobbet:)

2009-05-04 @ 21:24:24
Postat av: ÅSa

ska börja på flygplatsen i juni! när slutade du på chili? och varför?

2009-05-05 @ 00:36:28
URL: http://maripoosa.blogg.se/
Postat av: Erik

Måste säga att du är dålig på att uppdatera:P

2009-05-18 @ 19:22:58
Postat av: Erik

Måste säga att du är dålig på att uppdatera bloggen:P

2009-05-18 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback