IKEA, I'm in love.

Igår var jag på IKEA. Det var nice. Köpte mig en ny säng, eller Oss, en ny säng. 160 cm bred. I lööööv it. Kommer hemlevererat mellan 12-16 nån gång. Ledig idag. Lägga mig tidigt ikväll. Ska upp 05,30 imorgon bitti. Snark.



Innan IKEA passade jag på att vara med Erik en sväng. Trevligt var det. Vi tog en vanlig fika på Jolla. vårat favoritställe.
Gick runt på stan ett tag. Erik köpte ett Star Wars spel på Game Stop. ^^

Ska börja tvätta lakan snart. Ska tvätta bort eventuella överskottsfärg på de nya grejorna. Fanns ingen tvättid så ska stå för hand. MEN MEN. Tjipp!

Kommentarer
Postat av: åsa

wiiiie den där sängen är snygg. :d hoppas du köpte madrass och allt annat. :P bahaha. jag ska komma hem till er och hoppa loss i sängen. måste ju kontrollera knullgunget i den. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback