Be strong.

Ibland kommer det tillfällen då man måste vara extra stark. Inte bara åt sig själv utan åt andra också. Ställa upp, ge en vänlig klapp på axeln och sen säga att man alltid finns där för den personen. I livet kommer det alltid finnas roadbumps och man får komma över dom och gå vidare. Vi gör dumma saker här i världen, men man lär sig av det och går vidare.

Imorgon är det torsdag. Ännu en dag närmare helgen. Ska bli skönt att ta helg. Trots det faktum att jag bara jobbat en dag hittills av denna vecka. Imorgon blir det ännu en stängning och sen slutar jag 16 på fredag. Sjukt skönt att sluta tidigt på fredagen. På lördag blir det som sagt 2012 för hela slanten! Hämtade ut biljetterna igår. När jag skulle hämta biljetterna ur biljettautomaten låg det kvar en Twlilight+New Moon biljett. Värt 200 kr. Det är tydligen en kväll där både gamla och nya filmen spelas efter varandra. 4½ tim. En torsdagkväll. 21,00. Hmm. Tänkte behålla den och sälja den dyrt på blocket. HE...HE..HE. Eftersom det är slutsålt och biljetterna är åtråvärda. HE...HE..HE. Men as the saint that I am, ska jag lämna tillbaka biljetten till SF. (Publiken jublar)

Nu ska jag bara kika lite på How I met your mother innan jag kryper till kojs i Mattias famn <3


Toodles! v

Kommentarer
Postat av: åsa

Fan avd du är ärlig då! jag hade behållt biljetten och gått på bion ffs. XD bahaha. var den där risifruttin god som du köpte på tempo?! :O lät inget vidare faktiskt. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback