Den bittra vinterkylan är kommen.

Herrejösses! På med vinterdäcken, snön har kommit! Jaha. så var det dags årets första snöfall här i Norrköping. Kallt o jävligt är det. Samtidigt är det självklart mysigt också. Julen är ju här om mindre än 2 månader. Har börjat planera julklappar. Är nog ganska klar med vad Mattias, syrran och Patrik ska få. Brorsan lär jag väl få idétorka på. Han vill aldrig ha något. Han har redan "allt". Suck. han är så tråkig. ^^

Det här med att inte äta massa socker på veckodagarna går väl hyfsat bra ändå. Förutom igår på jobbet. Var så sjukt sugen på godis, kakor Allt. Inte var det bättre när jag fick 2 pallar med godis som jag skulle packa upp. 1500 st kexchoklad.. Yay.. Men jag höll mig! ^^



Idag har jag och Åsa varit på gymet. Jag svettades som en gris. Imorgon får jag se om jag gymar. Har riktigt mycket träningsvärk sedan dansen i måndags.. Kanske bara tar en slappardag. Anywho. I brist på matfantasi idag så blir det hamburgare till middag. Inte ens hemmagjorda. Frysta färdiga köttplattor. Boo. Gott blire ändå. Ha!
Mitt i all julkänsla fick jag syn på en nyhet bland Tempos hyllor. Kan bli en succe. Kanske blir jätteäckligt. Jag lär ta reda på det imorgon. Kanelris med björnbär och blåbär. Update will come.


Kommentarer
Postat av: Erik

Det är svårt som fasen me det där satans socker begäret. Får ta och ses i nästa vecka tycker jag:).

2009-11-05 @ 12:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback