Heeere's Johnny!!

Gooooooooooood Mooooooooorgon!

Ännu en dag för jobb. Drömde inatt att jag var gravid. Det var en fucking läskig upplevelse. Kändes psycho. Jag var nästan påväg att föda barnet också. Hmm
Nu tänkte jag kolla på kenza och Foki på tv4. Ska se vad vettigheter dem har tänkt att säga. Borde äta frukost samtidigt. Borde vara ambitiös och göra matlåda tills idag också. Pyttipanna? Usch. Jobbigt att sätta igång och laga mat. Men jag har ju tid på mig. Börjar vid 12.

Jag har lite idétorka, ser att jag skriver om jobbet hela tiden. Hmm. Jack & Jones öppnar på Maxi nästa vecka. Hälsa på min arbetskamrat Robin, då blir han glad ^^

Blöö. Ska göra frukost nu.


TJO!

Kommentarer
Postat av: Evelina Wedin

Sjuk drömde också att jag var gravid. Det skumma var att jag födde trillingar utan att föda dom. Dom bara låg på golvet och kravlade!

2009-11-12 @ 21:12:12
Postat av: elin

det kebabstället låg på en gata mellan palace och hugos om jag inte minns fel, en liten bit upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback