lasagne!

I brist på min lathet igår, angeående mat, kompenserade jag för idag. Egen pizzasallad och egen lasagne. Förutom lasagneplattorna. Så ambitiös var jag inte. Fastän jag har en pastamaskin i skåpet.
Väntar på att Mattias ska komma hem från jobbet. Borde komma in genom dörren vilken minut som helst.
Idag åkte jag faktiskt och gymade också. Tog med mig boken jag läser om kvällarna. Tänkte att det brukar gå fortare att gyma när man läser skvallerblaskor, så det borde kanske ha samma effekt med en bok? I vilket fall som helst chansade jag, det funkade ju alldeles utmärkt. 30 min på crosstrainingen for förbi. Skönt det. Från och med nu ska jag alltid ha musik i öronen och en bok när jag kör på gymet ;) Efter det käkade jag lunch med karln och sen åkte jag hem. Intressant dag, visst?

Oh!! Förresten. Jag gjorde äppelpaj igår. Det blev god. Bwahaha. vaniljsås till. Lite får man unna sig. Eftersom jag tränat 3 ggr den här veckan, kände jag att jag var värd det! Måste kila iväg och kolla hur lasagnen tar sig i ugnen.

TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback