me is en tröttis.

Sicken dag! Vaknade vid 10. Eller jag satte klockan på tio. Gick upp, yrvaken som en höna. Fick i mig lite frukost. Tittade 5 minuter på Oprah. Buu, vad dålig hon är. Vid elva stack jag in till stan för att gyma. Det gick bra. Duscha, fixa iordning mig. Träffa Erik. Begav oss mot Jolla. Vårat officiella fik ^^ Hah, vi går alltid tid. Alltid tar vi sådan himla tid på oss innan vi bestämt oss för vad vi ska ha. Satt där en stund. Stack till Mattias. Erik köpte julklappar till kollegor. Jag åkte hem till Jonna och Patrik. Spelade filmquiz på xbox. Jag förlorade. Nu är jag hemma. Hungrig som ett djur och väntar på att Mattias ska komma hem runt halv åtta. Sjukt långt kvar. Idag blir det chili con carne. Fan vad gott. Fan vad hungrig jag är. Sa jag att jag var hungrig?

På lördag blir det TADAAAA. BIO! Oh yeah. 2012 för hela slanten. Trailern lovar bra med action och trevliga scener. Läst att den här kan bli utsedd till årets film. ^^

Måste nog ta mig en macka innan jag förgår.


tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback