Sooo tired..

Godkväll kära läsare. Jag är hypertrött. Sov ganska crappy inatt. Vaknade Många gånger pga av väder, blåste så mycket. sen hade jag nog för mycket socker i kroppen pga buffén från föregående inlägg.
Klockan ställd på 07,30. Fy faen. Så seg. Började jobba 9,00. Slutade 18,00. Åkte hem direkt. Första jag gör när jag kommer innanför dörrarna är att laga mat. Sen är det dags att cykla iväg o dansa vid åtta. En timmas svettandes. Där vi för övrigt ska göra en s.k. "freeze".. Gaaaaah!



Cykla hem. Duscha. Nu är jag helt slut och funderar starkt på att gå o lägga mig snart. Feel like a zombie.

Good night. Dont let the bedbugs bite! v

Kommentarer
Postat av: Gåsa

De är ju bara att knäcka handleden så fixar vi till den där "freezen" sen. eller vad säger du pullan. ;P jag kommer aldrig göra en sån där, kommer ju knäcka både arm och nacke. XD

2009-11-03 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback