The devil in New Jersey.

Mycket har hänt sedan sist jag skrev här. Vi har bl.a. införskaffat nattduksbord. YAY! Vi har varit på 65-årskalas ute i Rejmyre. Jag har haft utvecklingssamtal med jobbet (gick bra). Mattias har tatuerat sig, vi har firat och hälsat på brorsan i hans nya lägenhet. (Avundssjuk) och jag har införskaffat 6 nya filmer. Jubel! Jubel! Orkar inte egentligen skriva någonting här, utan egentligen bara lägga ut bilder så det får bli det jag gör. Vassego ^^



HANS KÖK!!!!!!!!!!!! (O_O)


Hans vardagsrum, det annorlunda formen på fönstrena beror på att han har en takvåning.


Hans badrum <3


Första sittningen färdig. Blir iallafall en till, kanske två.


Klänningen köpt jag idag. Ska invigas på julfesten på lördag. Köpte också nytt nagellack igår från China Glaze. Bästa lacket, EVER! :D

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag älskar när du lägger upp nya bilder <3

Postat av: Kim

iiih superfin klänning juuu ;)

2009-12-01 @ 21:27:41
Postat av: Pillan

the tattoo was nice, och du är lika fin som alltid <3

2009-12-03 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback