You there! Keep on smiling.

Idag har jag jobbat. Dagen har gått fort. Jag tycker om att jobba. Älskar mina kollegor och är så otroligt glad att jag fått chansen att jobba där. tyvärr försvann ju en arbetskamrat till Australien.. Som tur är kan jag följa honom i hans nya liv i Australien! :) Igår blev en lugn kväll, vilket vat jätteskönt. Sov inte länge natten mellan fredag och lördag, då var jag och Mattias näsmligen hemma hos syrran och Patrik, blev lite pokerspelandes. Fram till klockan 2 på natten. Själv skulle jag upp halv åtta och börja jobba. Var otroligt trött på morgonen, men piggnade till rätt fort på jobbet. att stå i kassan är troligt trevligt. Ibland kan det bli lite monotont, men tycker jättemycket om att prata med kunder, ibland skulle det vara trevligt att vara säljare istället för kassörska. Anywho. Igår kom Mattias polare Mattias (jepp, de har samma namn) hit. Vi snackade en hel massa, det blir aldrig en lugn stund i hans närvaro. hah! :)
Efter det såg vi
No country for old men. Riktigt bra film, har sett den flera gånger, men det var första gången för Mattias (Nr 2). Borde kalla honom Qvarna här i bloggen istället, om det blir mer skriverier om honom vill säga! ^^

Nu sitter my darling och my good friend Krill och spelar Silent Hill: The Room. Tror det gåår hyfsat för dem.

Imorgon ska jag börja på en vegetariskt kost. Eller Lakto-ovo-vegetarian som det jag tänker följa heter. I den kostar kan man inkludera smör, mjölk och ägg. Vissa kan inte riktigt förstå varför jag ska testa på. Men har alltid tyckt vegetarisk kost varit ganska intressant i viss mån. Iallafall så pass att jag vill testa på i nån vecka eller två. Antar att det ligger i sedan alla år min bror levde som vegetarian och efter det vegan. Hmm. Hoppas det går bra. Ska skriva upp ett matschema för nästa vecka. Måste laga två maträtter varje dag nu, ungefär. Mattias kommer ju fortfarande äta kött. That, he'll never give up.

Dans imorgon också, ska gå igenom alla steg grundligt. Missade ju en gång och då lades det på steg som jag blev helt förvirrad av förra gången. Så kul att dansa!

Nu är det dags att avsluta. Ses när vi ses nästa gång! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback