En trött Jannika.

Jaha, den vegetariska dieten gick ju jävligt bra. Mjaa. inte riktigt kanske. Det gick en dag. Sen ville jag ha kött. Ja i viss mån alltså. Dansen i måndags gick sjukt bra, skönt att röra på fettet. Jobb tis, ons, tors. Idag har jag gymat med Åsa. Det var återigen skönt att röra på fläsket. Köpte Super Mario Galaxy idag. Fan vad roligt det är. Vill att 2an ska komma ut nu. Första krånglade spelet, stod att något var fel och att jag skulle ta ut spelet och stänga av konsolen. Jaha? Ringde Mattias när han slutade jobbet, och han fick gå bort till Game och prata med dem. Slutade med att Mattias köpte ett nytt och vi ska lämna tillbaka det första jag köpte.. Sicket krångel.. Jaja, så länge som det funkar är jag nöjd. Ikväll har jag spelat spel. bwhaha. Nähä? oväntat? Sen har vi myst med lite godis och kollat på Mythbusters. Nu sitter jag och skriver lite och Mattias tittar på en av hans favoritfilmer - Fightclub. Skönt att den går på 1an. Ingen reklam.

På jobbet är det julpyntat. Guuud vad härligt sisådär 2 månader innan julafton. Lite tidigt, men sent i jämförelse med andra ställen. Dessutom har fotona kommit som jag tog för 2 veckor sedan! Så nu är jag officiellt en anställd på K-Rauta.



Imorgon har jag inte riktigt planerat vad jag ska göra förutom att spela lite mer Mario. Börjar bli trött också. Ses imorgon! Or any other day.

Kommentarer
Postat av: Anna

galaxy är så sköjj ^^ du är pöt pillan ^^

2009-10-27 @ 21:14:39
Postat av: Anonym

Härligt med en riktig anställning! Nu är jag på benen igen så ses förhoppningsvis snart på jobbet! kram J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback