Fröken sjuk.

Godmorgon sötnosar.

Efter två dagar av känningar av urinvägsinfektion, dessutom efter 2 lite tranbärsjuice, har det fortfarande inte gått över. Jag tog tag i kragen och ringde upp Sandbyhovs vårdcentral. Förhoppningsvis, och som tjejen i telefonen trodde, så kommer ett recept vara utskrivet innan kl. 17 idag. Det känns otroligt bra. Får hoppas den här jävla smärtan försvinner. För det gör ont! Vill inte ha den här skiten längre, vill inte att det ska gå så långt som för en arbetskamrat. Hon hade gått med det för länge, utan att hon visste om det, så hon fick blodförgiftning och fick ligga på sjukhus i tre dagar. Usch. Stackars. Anywho. Pigg och glad. Börjar jobba vid elva. Det spöregnar ute. Blir nog kanske att åka buss idag. Cykla i det här vädret, i kylan, kanske inte är det bästa för min urinvägsinfektion.. ;)

Mattias storasyster och hennes sambo Janne är nu lyckliga föräldrar till ännu en pojke! Kom till världen i förrgår. GRATTIS! Så otroligt fint!
Snart kommer ju min systers unge ut. <3

Ohhh... Vet fortfarande inte vad jag ska köpa åt mamma och pappa... :/ Inte åt Jocke heller för den delen. Förslag någon?

Dags att inta lite frukost. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-10-07 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback