And we all cheer together.

Helluuuuuuuuuuuuuuu...

Min träningsvärk är olidlig. Jag har träningsvärk i muskler jag inte ens visste att jag hade. Har jag varit på gymet? Har jag lyft tunga grejer? Nej, streetdance igår stod på schemat som varje måndagkväll. Uhhh. Ett danssteg var att vi skulle glida ner med ena knäet. Efter några repitioner av det steget sträckte jag en muskel på framlåret så ack vad ont jag har. Trots stretching innan dansen och efter dansen har jag av mystisk anledning galen träningsvärk i baklåret/rumpan. AJ. PLUS i mina armar/skuldror för alla dessa armhävningar man gör. Men det är skönt som fan, att det känns att man gjort något iallafall. Är helt genomsvettig efter varje pass så älskar träningen!

Imorgon ska jag på möte eller någon sorts utbildningkurs på jobbet. 2 timmar är det beräknat. Efter det cyklar jag nog vidare in till stan och gymar. Måste köra lite kondition och lite styrka. Är rätt uppbokat resten av veckan.
Torsdag blir det jobb, Fredag umgås med Anna och Åsa på för/eftermiddagen. Gå på stan och köpa diverse grejer. Senare på kvällen blir det taco/filmkväll med Anna, Åsa och Mattias. Mysigt! :) Lördag ska jag tvätta och dessutom på firmafest. Blir bowling, biljard och dart. Samt ryggbiff, potatisgratäng med pepparsås. OH YEAH! ;) På söndag blir det eventuellt födelsedagskalas för Mattias. Han fyllde i onsdags, men mamma, pappa och Jocke ska titta förbi på söndag. Sen är jag ledig måndag och tisdag. Dansa måndag, träna tisdag kanske.

Nu sitter jag och pratar med pillan. Snart kommer hon hem till Sverige igen, dock bara på besök. as usual. ;)


Möpp jag säger tack för mig och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

så kul att du hittat en träningsform som du älskar! duktig är du :)

fredagen ska bli sååå mysig, med sushi, stan, god mat på kvällen med film. guld värt. och så bästa sällskapet!

nu ska jag dricka upp min red bull (det har kommit till norge nu!) och sen vänta in min nyklippta karl.

PÖSS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback