Pepp, pepp!

Sedan ett par veckor tillbaka har jag kört med att inte äta onyttigheter i veckodagarna. Allt började när jag skulle börja dansa street. Det går bra tycker jag! Självklart har jag lång väg till dit jag vill komma, men jag rör mig, sakta men säkert dit. Känns så otroligt bra när jag varit på träningen på måndagar, svettas som ett djur. Dessutom om jag hinner drar jag till gymet någon annan dag i veckan. Jag har alltid haft lätt för att gå upp i vikt att väldigt svårt för att gå ner. Ibland förstår jag inte hur jag kunde låta det gå lite för långt. Det är så lätt att lägga på sig de där extra sambokilona. Ha någon som älskar dig ändå, fastän det putar lite över jeansen. NO MORE. Jag är på rätt väg och det känns underbart!

Jag har precis börjat att använda ett ansiktsvatten och en daglotion från Cliniderm, för fet, oljig hy. Använder det dagligen så jag ska se om det ger något resultat. Ansiktsvattnet ska tydligen rengöra hyn och sluta till porerna. Dessutom absorberar den överflödigt fett på hyn. Återkommer med resultat. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback