My lovely vacation.

Hohooo. Veckan som varit har sett ut som följande:

I fredags åkte jag och Mattias ner till Göteborg. Där hälsade vi på Tetta, Janne och James, både, Tetta och James fyllde år så vi åkte ner, åt lite tårta, busade med James och umgicks. Det var jättetrevligt. I måndags åkte vi hem. Trötta kom vi hem vid halv sex och gjorde ingenting speciellt. Mattias åkte iväg på sitt veckomöte och jag satt hemma och pysslade lite. I tisdags åkte vi till stan med syrran och Patrik. Hon börjar bli en riktig tjockis! Hihi! Jättemysigt (: Kommer lagom till julen. De flesta tror det blir en liten flicka. (: På kvällen gick jag och karln på bio.
Inglourious Bastards Så sjukt skum film. Mattias älskade den. Fast han älskar Tarantino också iofs. Ena stunden splasch och blod, andra stunden massa humor så man asgarvade..

I onsdags umgicks jag med Åsa och erik. Har varken sett Åsa eller Erik på hela sommaren. Jag och Åsa käkade chili. Mumsigt. Vi snackade massa skit as usual. Erik anlände och vi gick efter ett tag till Espresso House, satt där i ett par timmar, medan det ösade ner regn. Mycket angenäm dag.

Igår gjorde vi inte mycket. Eller jo lite. Såg först dokumentären Where in the world i Usama Bin Laden? Den var rolig. Samma producent som gjorde Super size me. Klockren.

Ikväll är det slutet på min 1-veckas semester och Mattias börjar jobba igen på måndag. Så vi ska käka ute ikväll. förrät och varmrätt och kanske efterrätt? på Cromwell. Ska bli gott. Mysigt. Ska dit vid sju ungefär. Vi har inte bokat bord, men hoppas på det bästa. Ibland måste man våga leva! ;)
Vid nio ska vi sen vidare till stan och gå på bio, IGEN. Den här gången blir det G.I Joe. Vi ska gå med Karin och Micke. Ska bli skoj!

Jobba imorgon. Vi har finfina priser på K-Rauta denna helg. Upp till 40% på lagerförda varor. Passa på! ;)


Strax börja göra iordning mig. Kyss och smek.

Kommentarer
Postat av: Becca

smygreklam här för krauta ser jag;) allt bra med dig? jag vill se inglorius basterds.. men du tyckte den va sisodär?:p Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback